جراحی لابیاپلاستی در بریزبن

درد در هنگام نشستن یا در حین جراحی لابیاپلاستی
مشکل در پوشیدن لباس های خاص به دلیل بیرون زدگی لابیاها
به دلیل عدم تقارن قابل توجه شکل را بهبود بخشید
بسیاری از زنان به دلیل داشتن لب های بزرگ با ناراحتی قابل توجهی زندگی می کنند و راهکارهایی را برای کاهش این مشکل اتخاذ می کنند. با این حال، اکنون زنان از امکان کاهش این ناراحتی مزمن از طریق جراحی آگاه شده‌اند. برخی از زنان به طور طبیعی لابیاهای بزرگی دارند، اما با افزایش سن، بارداری و زایمان، کشیدگی لب ممکن است رخ دهد.قبل از جراحی، کاهش موفقیت آمیز و تغییر شکل لابیاها با داشتن سلامتی خوب قبل از عمل شروع می شود. تناسب اندام قبل از عمل بهترین نتایج و بهبودی سریعتر را تضمین می کند. نتایجی که می خواهید به دست آورید در طول مشاوره شما مورد بحث قرار خواهد گرفت. این به دکتر پرون اجازه می دهد تا بداند چه مقدار بافت باید در طول جراحی برداشته شود.
عمل جراحی لابیاپلاستی تحت بیهوشی عمومی انجام می شود و معمولاً حدود یک ساعت طول می کشد. این یک روش ساده است که شامل برداشتن بافت اضافی از لابیا کوچک یا بزرگ است. معمولاً بیماران به اندازه کافی راحت هستند که بعد از عمل به خانه بروند. به طور معمول، زنان حدود چهار ساعت پس از عمل برای ترخیص مناسب هستند، اما باید فردی در آنجا حضور داشته باشد تا شما را به خانه برساند. برای اطمینان از راحتی هنگام بیدار شدن از خواب، در طول عمل از بی حسی موضعی استفاده می شود. پانسمان ها باید تا زمانی که بعد از عمل دیده شوند در جای خود باقی بمانند. شما لباسی خواهید داشت که باید چند هفته بعد از عمل بپوشید زیرا به تورم و بهبودی کمک می کند.بهبودی از لابیاپلاستی ممکن است چند هفته طول بکشد. مقداری درد شایع است، اما با چند روز فروکش می کند. معمولاً یک هفته طول می کشد تا بتوانید به سر کار خود بازگردید و یک هفته دیگر طول می کشد تا بتوانید تمرینات ورزشی کم تاثیر را در نظر بگیرید. همیشه تورم وجود دارد و ممکن است چندین روز طول بکشد تا آرام شود. مقداری کبودی نیز ممکن است رخ دهد، اما این نیز پس از چند روز فروکش می‌کند. استفاده از یک پد خنک می تواند راحتی را در طول ریکاوری افزایش دهد. ممکن است مقداری خونریزی خفیف نیز وجود داشته باشد. مهم است که برای چند هفته از فعالیت جنسی خودداری کنید تا زمانی که زخم‌های شما بهبود یابد، تورم کاهش یابد و دیگر درد وجود نداشته باشد. دستورالعمل‌های خاص بعد از عمل برای کمک به بهبودی شما در مرحله بهبودی ارائه می‌شود.مانند هر عمل جراحی، خطراتی نیز وجود دارد. شایع ترین عوارض عبارتند از خونریزی جزئی، عفونت، مشکلات ترمیم زخم و مقداری درد. خطرات خاص لابیاپلاستی شامل موارد زیر است:
عدم تقارن
تغییر در احساس
از دست دادن بافت
خشکی
زخم های برجسته یا توده ای
همه کاندیدای مناسبی برای لابیاپلاستی نیستند. دکتر پرون می تواند در مورد شرایط و انتظارات خاص شما صحبت کند و به تصمیم گیری در مورد بهترین گزینه برای شما کمک کند. لطفاً توجه داشته باشید که همه روش‌ها دارای خطراتی هستند، بنابراین، ما بیماران را تشویق می‌کنیم تا قبل از اقدام به جراحی با پزشک عمومی و جراح پلاستیک متخصص واجد شرایط خود مشورت کنند. اطلاعات بیشتر را در اینجا بیابید.