کمترین هزینه عمل جراحی واژن در تهران

هر بیماری که تحت هزینه عمل جوانسازی واژن قرار می گیرد، یک برنامه درمانی کاملاً شخصی برای نیازهای فردی آنها خواهد داشت. بنابراین هزینه ها بین 1000 تا 12000 دلار متغیر است. این هزینه شامل حق الزحمه جراح، هزینه بیهوشی، هزینه تسهیلات، کلیه قرارهای قبل و بعد از عمل می باشد. پس از پایان مشاوره اولیه، یک نقل قول بر اساس سابقه پزشکی خاص، معاینه فیزیکی و اهداف مورد نظر شما ارائه خواهد شد.

در جلسه مشاوره، دکتر بردی یک معاینه فیزیکی کامل برای کشف وسعت مسائل انجام می دهد و بیشتر با بیمار صحبت می کند تا در مورد خواسته های بیمار مطلع شود. پس از این فرآیند، او می‌تواند به طور دقیق روشی را بسازد که با بودجه بیمار متناسب باشد.

اگر آماده برنامه ریزی برای مشاوره خود هستید یا سوالات بیشتری در مورد جوانسازی واژن دارید، با دفتر دالاس ما به شماره 7234-347-214 تماس بگیرید یا فرم تماس زیر را پر کنید.

جوانسازی واژن مجموعه‌ای از روش‌های جراحی و غیرجراحی است که می‌تواند به زنان کمک کند از ظاهر، احساس و تجربه جنسی شادتر باشند. هدف از درمان ها، از سفت کردن پوست شل در اطراف دهانه واژن گرفته تا بهبود حس جنسی با سفت کردن واژن تا کمک به زنان به ارگاسم راحت تر و بیشتر می باشد.

مؤسسه سلامت زنان دالاس از تکنیک‌های جوان‌سازی واژن برای بازیابی بدن بیماران به دنبال تغییرات مربوط به زایمان، پیری و ژنتیک استفاده می‌کند. ما تنها مطب پزشکی در شهر هستیم که در زمینه زیبایی زنان و سلامت جنسی تخصص دارد.

مدیر ما، دکتر وسلی آن برادی، بیش از 20 سال تجربه در مراقبت از بیماران ما به ارمغان می آورد. او و کارکنان ما تشخیص می دهند که بسیاری از زنان برای درمان این نگرانی ها تازه وارد هستند. به همین دلیل، ما هر ویزیت بیمار را به گونه ای طراحی کرده ایم که حمایتی، باز و آموزنده باشد.

بررسی گزینه های جراحی با جوانسازی واژن

به عنوان یک عمل تخصصی، موسسه سلامت زنان دالاس دارای تجربه گسترده ای با بسیاری از جراحی ها و درمان های مختلف جوانسازی واژن است. درباره برخی از گزینه های موجود برای بیماران ما بیشتر بیاموزید.

لابیاپلاستی

زنان می توانند با یک عمل جراحی به پوست اطراف دهانه واژن خود ظاهری محکم تر و جوان تر ببخشند. لابیاپلاستی پوست لب را به صورت زیر اصلاح می کند:

به بیماران کمک کنید با ظاهر صمیمی خود احساس شادی بیشتری کنند.
با از بین بردن پوست اضافی که در حین رابطه جنسی مانع ایجاد می شود، لذت صمیمیت را افزایش دهید.
از بین بردن ناراحتی و خجالت در هنگام پوشیدن لباس های تنگ و لباس های زیر زنانه.
به زنان اجازه دهید در فعالیت هایی مانند اسب سواری و چرخیدن بدون درد و تحریک شرکت کنند.
دکتر بردی می‌تواند این روش جوان‌سازی واژن را بر روی لب‌های داخلی و خارجی متمرکز کند و می‌تواند عمل جراحی را به گونه‌ای انجام دهد که به لب‌ها رنگ صورتی‌تر بدهد، که بیماران تمایل دارند آن را با جوانی مرتبط کنند. لابیاپلاستی همچنین ممکن است شامل کاهش یا لیفت هود کلیتورال برای ایجاد یک کانتور صاف و انتقال بدون درز باشد.

لابیاپلاستی یک روش کاملاً فردی است. حتی اگر دو زن اهداف یکسانی داشته باشند، هر کدام به یک مسیر جراحی منحصر به فرد برای رسیدن به این نتایج نیاز دارند. بنابراین هزینه ها از 3000 تا 8500 دلار متغیر است که شامل دستمزد جراح، هزینه بیهوشی، هزینه تسهیلات، تمام قرارهای قبل و بعد از عمل و کار خون می شود.

واژینوپلاستی

واژن یک زن ممکن است در نتیجه زایمان یا گذشت زمان بزرگ شود. دکتر بردی واژینوپلاستی را برای کاهش قطر کانال و دهانه واژن زنان انجام می دهد. این کار واژن را به گونه ای سفت می کند که حس و اصطکاک را برای بیمار و شریک جنسی او بهبود می بخشد.
در حالی که جوانسازی واژن هدف اصلی این روش است، دکتر برادی اغلب جراحی را با تکنیک هایی برای رفع بی اختیاری ترکیب می کند. بسیاری از بیماران دالاس ما پس از زایمان از دست دادن کنترل مثانه و روده را تجربه کرده اند. در نتیجه جراحی، زندگی جنسی بهبود یافته و کیفیت زندگی کلی بهتری به دست می‌آید.

واژینوپلاستی یک روش کاملاً فردی است. حتی اگر دو زن اهداف یکسانی داشته باشند، هر کدام به یک مسیر جراحی منحصر به فرد برای رسیدن به این نتایج نیاز دارند. بنابراین هزینه ها از 4000 تا 12000 دلار متغیر است که شامل دستمزد جراح، هزینه بیهوشی، هزینه تسهیلات، تمام قرارهای قبل و بعد از عمل و کار خون می شود.

انتقال چربی

برای اینکه زنان ظاهری جوان تر داشته باشند، دکتر برادی می تواند چربی طبیعی بدن را به لابیای خارجی منتقل کند. این روش باعث افزایش پری و کاهش افتادگی پوست اطراف دهانه واژن زنان می شود. بیماران دالاس از مناطقی که نمی خواهند، مانند داخل ران خود، چربی گرفته می شود و این چربی به ناحیه ای که به آن نیاز دارند منتقل می شود. . نتیجه جوان‌سازی واژن، ویژگی‌های جوان‌تر، و کانتور بدن اصلاح‌کننده است. هزینه‌های عمل انتقال چربی می‌تواند از 5000 دلار تا 6000 دلار باشد که طی مشاوره شما با دکتر برادی و تیم متخصص ما و پس از بررسی تعیین می‌شود. معاینه فیزیکی شما

هایمنوپلاستی

پرده بکارت تکه ای هلالی شکل از پوست است که تا حدی دهانه واژن را در بر می گیرد و ممکن است در اولین رابطه جنسی زن پاره شود. زنان همچنین ممکن است در نتیجه فعالیت بدنی غیرمرتبط با رابطه جنسی، مانند گذاشتن تامپون، ورزش کردن، یا افتادن و آسیب دیدن پرده بکارت خود را پاره کنند. برادی می تواند برای زنانی که می خواهند پرده بکارت را پس از پاره شدن بازیابی کنند، عمل پرده بکارت را انجام دهد. مانند هر مشاوره، او راحتی و حریم خصوصی بیمار را در بحث در مورد گزینه های آنها در اولویت قرار می دهد. هایمنوپلاستی در یک مرکز جراحی سرپایی انجام می شود و پس از آن به حدود شش هفته محدودیت های پزشکی نیاز دارد تا بیماران به خوبی بهبود یابند. هزینه های عمل هایمنوپلاستی می تواند از 5000 دلار تا 6000 دلار باشد که در طول مشاوره شما با دکتر برادی و ما تعیین می شود. تیم متخصص و پس از بررسی معاینه فیزیکی شما.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *